here we go again

hej ,
denna veckan har det inte hänt mycket alls, har inte varit i skolan på hela veckan men det ska jag ta igen med att vara där hela nästa vecka ;D, nicklas har jobbat mycket denna veckan med, det är alltid bra så han inte blir så rastlös & går runt & blir galen på sig själv haha :)
idag har jag gjort stor middag blev fläskklotletter & sås gjorde jag på det & sen potatis & lingon, tycker inte att såsen blev så lyckad men det slank ner både hos mig & nicklas, men han tycker om allt så :)
annars så har jag inte gjort mycket, haft mensvärk mest hela dagen & det är inte alls skönt ska jag säga! 
sen har jag spelat bingolotto med min mormor, jag vann nämligen en ny bingolott förra veckan så jag testade idag igen men ingen lycka idag, var dock när att vinna 5000 kr & en ny bingolott. mormor var med nära några gånger, men inte hon heller synd var det.
nicklas är nu ute & fiskar med sin bror & några till han kommer nog hem snart,
men nu ska jag gå & sova, är dock ledig imorgon men jag ska upp tidigt & springa på maskinen vi har här hemma & sen blir det väl alltid något att hitta på, förhoppnings vis.

ha det bra. hejhej!
bjuder även på en bild på min ursöta syster dotter & min väldigt snälla morbror som räddade mig & mamma från våran
dumma bil häromdagen !:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0