life is good

i morse så åkte mamma & mormor till bulgarien i två veckor. & jag kommer vara lite ledsen & löjlig nu när jag berättar att jag saknar min mamma :) hahah men jo så är det, men hon kommer hem snart, bara två veckor.
levede ju utan henne i 7 månader så det ska nog gå fint.

nicklas han jobbar idag till 18.30 så jag är ensam hela dagen, fast egentligen skulle jag träffa lizzette för hon är hos sin mor denna helgen. men tror nästan inte det kommer gå för hon kan inte ta sig till osby dit jag kan ta mig & jag kan inte ta mig till hässleholm dit hon vill att jag ska ta mig, känns lite surt för jag ville verkligen träffa henne.
men ska nog köra hem till pappa sen om värdret blir bätter & fråga om han kan kör hem mig till henne.

men nu ska jag hoppa in i duschen & sen springa ner & kasta i en maskin tvätt till.
ha det bra.

bjuder på en bild av innersta sunny beach :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0