lungn dag - än så länge

Hej hej, sitter & kollar på stockholm marathon , vinnaren gick nyss imål, grattis till han. Måste säga att jag är riktigt imponerad, vilken normal människa orkar sprinag om det var 30 km eller nej, det måste varit mer men i vilket fall som helst så är det helt galet.Han som van hette Paul kipkemein Kompo & kom ifrån Kenya. En riktig kämpe :)

annars har det inte hänt mycket idag. Nicklas gick till jobbet vid sju i morse & jag somnade om direkt igen & sov till tolv, då steg jag upp , tog ut hunden & gjorde lite frukost till både mig & nicklas, gick ner med hans speciall mackor till hans jobb, han blev mycket glad. Sen har jag duschat & köpt lite presenter, plus att jag köpte mig en slush ice.

Var även på ikea igår för att köpa en super fin tavla som förreställde två barn runt 3 år gamla som satt i ett fönster, men det kunde jag ju köra upp i röven, bara ramen kostade 249 kr & bilden kostade 100 kr, så det sket sig, så jag tjurade ett tag & sen gick jag till lindex & köpte två linnen & ny foundation.




Men nu ska jag ta & diska upp lite, sätta på mig lite smink & sen plocka fram kläder till mig & nicklas till ikväll.
ha det bra & glöm inte era mammor imorgon!

Måste också säga att imorgon fyller min älskade lizzette 18 hela år. GRATTIS PÅ DIG ÄLSKLING!
slänger in en ett år gammal bild på oss med :) NJUT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow jätte fina linnen! :D tror du de finns kvar än?

2009-06-03 @ 22:42:37
URL: http://lauramathilda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0