Mors & lizzettes-dag

Idag är det morsdag & lizzettes dag, hon fyller nämligen 18 år idag så grattis på dig älskling!
det har inte varit en av dom bästa dagarna idag, både jag och nicklas har inte riktigt hämtat oss från igår än. vaknade för första gången vid halv 6 i morse och somnade om runt 8, sen vaknade jag vid tio & var sjuuukt torr i flabben, så hällde i mig ett halvt paket mjölk. Sen vaknade nicklas med men han vägrade stiga upp, så jag sprang ner till hartmans & köpte n slush ice & det har aldrig varit godare. Men när jag sen kom hem fick nicklas lite kaffe & då var han lite piggare, men vi har ändå spenderat hela dagen i sängen, mår illa & känner att jag inte borde äta men det gjorde jag så klart. Fast den frallan stannade där den skulle.

Igår då så var vi på den hemliga saken som faktiskt var en överrasknings fest för min kusin Rasmus som fyllde 20 år igår, fast att vi missade själva suprisen så hade vi roligt ända till kl halv två då det var slut & jag & nicklas stod & skrek på varandra utanför amigo. men vi var glada igen innan vi kom hem :)
Nu ska jag bara bjuda på lite bilder från igår & sen ska jag kasta mig i sängen igen & vänta på att tv:n ska börja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0