Standing in the light of your halo

hejhejhej idag är det onsdag & jag tänkte gå till skolan idag men det blev aldrig så, det blev inte så igår heller
men skolar är ju slut om ca en månad så då får jag i alla fall två månader att bestämma mig om jag ska fortsätta eller inte. om jag ens får fortsätta skulle nästan inte tro det har bara gjort ett nationellt prov av typ 4 än så länge.
men men jag får se hur det blir & jag inte går i skolan får jag fixa ett jobb någonstans :s

annars i veckan har det inte hänt mycket, i helgen så var nicklas & jag hemma hos anna & dennis föräldrar med anna adde dennis jesper rebecca & så vi & grillade skrattade & spelade kubb , hälsade även på staffan som dennis har fått av oss på grund av att vi inte kunde ha han hemma hos mamma.
på tal om mamma så går det väldigt bra att bo här nu, bättre än jag hade trott
mamma ska åka till bulgarien om två två veckor i två veckor med mormor med, jag tjatade som fan om att få följa med men nej.nej.nej det fick jag inte, jag ska mest troligt åka i juli agusti i stället men nicklas & mamma. ska tjata mer så jag & nicklas får åka själva lite tidigare :) det ska nog gå!

har inte varit hos min pappa på länge heller, måste åka hem till honom snart & snacka om min bil, har kommit fram till att det är alldeles för dyr för mig som första bil så därför ska jag fråga om han kan sälja den & köpa en lite billigare bil till mig, ska även gå på kurs på måndag för att få börja övningsköra det ska bli kul!

men nu ska jag ta & kolla på tv & vänta på att nicklas som är ute & fiskar kommer hem.
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0