get off vent or il have u bent

hej, det var några dagar sen jag skrev här inne nu, kanske ska börja skriva lite oftare :s
sitter och skriver med min mamma över msn nu , hon är i bulgarien med mormor dom har varit borta i en vecka nu & kommer hem om en vecka :) saknar dom.
nicklas han jobbar & jag har just gjort mat som jag ätiti & så har jag sparat en del till nicklas, för han är antagligen hungrig när han kommer hem, det blev ris curry sås & kycklingfileér , det var gott gott gott.

vad har annars hänt i veckan, jo i söndags var vi med nina magnus & my på holje marknad, vi köpte ett 500 bitars pussel & jag ska berätta att det är jävla inte lätt att pussla, & tid tar det, har snart hållt på i en vecka och inte kommer så långt. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt, men vi tänkte få det färdigt till mamma kommer hem så vi har en vecka till på oss & det ska vi nog hinna.
Annars så har jag också tagit mig i kragen & gått till skolan och sätt till att hinna ikapp min klass, så jag har gjort en jävla massa övningar i både hotellkunskap, servering, livsmedelkunskap & engelska. På måndag ska jag sen snacka med min svenska lärare & min datakunskapslärare & se om dom har något roligt jag kan göra. jag känner mig faktiskt riktigt duktig :)

Igår vad vi ute & fiskade, jag nicklas adde & anna, nicklas har köpt ett nyss fiskespö efter att han fick upp en fete fisk här om dagen som tog sönder hans gamla. men han lyckades fixa det efter att han köpt nytt så jag fick det, Så vi stack ut i blåsten. & det var inte lyckat alls, för och främs så blåste det ruskigt mycket & det var inte alls lätt att fiska sen började det regna, så vi stack hem.
Nu har det inte hänt mer :).  men imorgon så ska vi hitta på en hemlig sak, kan ej skriva det fallifall. Blir kanske att jag berättar mer en annan dag. Kommer möjligtvis foton med.
Men nu ska jag sluta skriva , ska nämligen försöka att pussla lite & vänta på att nicklas kommer hem.

Här är lite bilder från fisketuren











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0