a new country

hejhej, sitter och pratar med nicklas i telefonen nu, vill att han ska vara hemma hos mig istället för tjugo mil bort :( men han kommer hem på fredag och det är inte så lång tid kvar!

skolan idag gick bra och snabbt! det var väldigt skönt för jag har varit trött & förvirrad idag. fick tillbaka provet vi gjorde på romartiden förra veckan, hela 57 poäng fick jag & det var jag riktigt nöjd med för jag trodde inte att jag ens skulle få 10 poäng, hade verkligen inte fått in det i huvvet, känndes det som men antagligen hade jag det (Y)
vi fick sluta en timme tidigare med hade inte mycket att göra på förberdelerena inför imorgon så fick gå vid kvart över tre.

stack hem till mormor direkt eftre skolan, gick endast hem och hämtade hunden. Drack kaffe och snackade om att sluta röka vilket vi ska göra båda två, hejja oss! Sen började jag sticka, vad det är jag arbetar på tänker jag dock inte berätta för och ens jag är färdig. Men färdig kommer jag bli på fredag kan jag tänka mig har redan stickat halva, jag är grym ! sticka ska bli min nys grej!

Nu ska jag snart ta en dusch en sen ska jag faktiskt gå och lägga mig är trött nu efter en intensiv dag!
ha det bra PUSS


Få tiden att gå fortare , jag vill ha hem min älsklings fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0