a whole new world

hallå, måndag är det idag & det har varit en riktigt rolig måndag. Har skrattat otroligt mycket i skolan idag, fika som vanligt på sista timmen, te & kaka så klart. slutade skolan vid tjugo över tre. Då tog jag mitt pick och pack och gick till time lämnade filmerna som jag och nicklas hyrde i fredags. Därifrån gick jag sen hem till mormor som inte var hemma´, jag gick hem igen.
Jag gjorde lite snuskig mat runt halv sex , usch det var inte gått, mackaroner & fiskpinnar. Nicklas han ringde mitt i alltihop då blev jag väldigt glad. Han åkte tillbaka till mönsterås i morse, kollade inte klockan men det var nog kring fyra skulle jag tro. Det var inte lätt att somna om sen när han hade gått. Dels för att jag knappt kan sova jutan han & för att det var jävligt kallt i sovrummet!
Jag har gjort läxor idag, skrivit en resention om en bok jag läste för typ tre veckor sen så det var en utmaning att komma ihåg vad den handlade om. men det gick för smarta lilla jag hade antecknat efter varje kapitel :D fick jävla ihop två sidor så jag är nöjd, frågan är om min lärare är det. På tal om lärare så tycker jag inte om dom längre. Lärarna på¨haganäs var jätte snälla och trevliga innan, men nu värkar de som om de inte fått ett skratt på flera år. Skit sura och nästan elaka, bajs på dom! de kan dra åt pipsvängen.

Julpynt har jag börjat med. Inte sätta upp julpynt utan att göra julpynt. Så jag håller mig sysselsatt nu när nicklas inte är hemma, det är väldigt lätt att bli deppig det kan jag säga, men det blir man inte när man gör julpynt. så därför är det min grej just nu. ska hålla på med det länge för det har jag bestämt! jag har färgpapper , guld&silver pennor, lim, trådar, snören ljus och lite till, men det ända jag saknar och det jag verkligen ville ha är silver & guld glitter, finns det någon som vet vart jag kan köpa glitter så är jag öppen för förslag! tack!

men nu ska jag ta och kolla på ullared, sen gå och lägga mig! Hej hej.


En rolig kväll med johanna & tina!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnos!! <3

2009-11-09 @ 20:51:40
URL: http://zzwiizz.blogg.se/
Postat av: Tiina

finns inte det på konsum då?;) ligger ju nära ditt..eller kankse maxi?!:)

2009-11-09 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0