When it was good we were sitting on the top of the world

God kväll läsare :) sitter i sängen och fixar mina buskiga ögonbryn! det ni :P, har inget bättre för sig så får väl ta och fixa till mig lite då och då. Tittar även på Tinas Cookalong, Felix Herngren är där idag & han är ju alltid rolig. Men nu slutade det visst :s det var ju trevligt.

Skolan slutade tidigt idag, våran svenska lärare var sjuk & bygg-killarna var på studiebesök i växjö. Så vi fick sluta vid lunch, halv tolv typ. Jag och johanna jobbade färdigt med svenskan sen gick vi hem till mig, drack te och snackade skit, hon stack vid halv tre. senare runt tre kom anna hit, vi satt mest och pratade, sen gick vi ner för att möta nina som kom till älmhult trotts att hon egentligen inte skulle, men glad blev jag självklart för de :) anna gick sen till adde & jag följde med nina och träffade elin och christoffer i tio minuter. Åkte hem till mormor senare , var där i 40 minuter kanske. Sist så åkte vi hem till ninas lägenhet här i älmhult och klippte mitt ruttna hår, det behövdes verkligen! så nu är det mycket mjukare & kortare. Det tar ju alltid någon dag att vänja sig :)

Mamma kom sen och hämtade mig, så nu har jag ätit två mackor druckigt ett glas chokladmjölk och nu fixar jag som sagt mina ögonbryn. Väntar på att nicklas ska ringa, hoppas han gör det snart, jag är trött :P. Saknar han redan. Inte ett dugg roligt att inte ha han hemma hos mig. tycker inte om att vara ensam om kvällarna, inte om dagarna heller egentligen men kvällarna är värst.

Här kommer en bild på en av tomtarna jag stickat :) lovade ju trottsallt att lägga ut en bild


Se så söt han var :D helt galet duktig är jag!

och bara för att jag pratar med en gammal kompis på sms som gör mig glad så lägger jag även ut denna bilden


på mig som nyklippt. men nu har jag inte ork att skriva mera så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0