With ivory skin and eyes of emerald green

Hej.
Ligger i sängen med en handuk runt huvdet & kollar på family guy, dricker även chokladmjölk ur min 'kreativ kock' kopp som jag fick av nicklas i födelsedags present :) tänker lite extra mycket på min älskling när jag har den muggen :P

skolan idag har varit jobbig som fan, lärarna har bara hackat på oss & typ dumförklarat oss heladagen, så nog talat om skolan för idag. Jag stack hem till nina så fort vi slutade. Väckte mysan och kramades med henne en stund sen lekte hon med sig själv så jag och nina kollade på lite tv, men blev trött till slut och skulle cykla hem, halvvägs hem så ångrade jag mig så cyklade till mormor istället. började sticka på en ny tomte :D den tredje jag är inne på nu! Grymma mig! Nicklas ringde när jag satt hos mormor skönt att prata med han när allt känns lite deppigt. Vi pratade ett litet tag sen cyklade jag hem. Kollade runder på facebook och hoppade sen in i duchen & hej å hopp så sitter jag nu här!

Men nu ska jag ta och spela lite farmville ochh country life på facebook sen ska jag fixa mitt hår som jag för tillfälligt är rätt nöjd med. men först innan jag lämnar er så ska ni få en bild på min kreativ kock kopp :)


nu ska jag gå. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0