ensam hemma

hej hej hallå, nu ÄR det verkligen ett tag sen jag skrev inte bra en vecka utan kanske en månad eller något, får nog ta upp bloggandet, det hände ju inget annat här ändå så det är ju inte att jag inte har tid utan att jag är för lat antar jag. Senaste gången jag skrev så brann det här hemma , inget allvarligt men ändå. Idag är det onsdag & klockan är tjugo i nio, ingen skola idag har ingen lust , det har jag inte haft någon dag denna veckan. isället har jag suttit hemma och inte gjort ett piss. just idag steg jag upp vid sju tog ut hunden & sen tog jag morgon kaffet och en cigg. efter det har jag bara lyssnat på Ted Gärdestad & kollat runder på facebook.

Nicklas han har börjat jobba igen, med att röja kring ellinger i nästan hela sverige, det betyder att han jobbar hela veckor och är inte hemma måndag - fredag varje vecka. Detta är hans första vecka och jag gillar det inte alls, vill ha han hemma hos mig. Ja jag kanske är egoistisk men det är inte kul alls att vara ifrån han.
men jag antar att det blir en vana till slut.

Igår var jag i växjö med nina & mysan som absolut inte ville sova trotts att hon var skit trött. Tur att ungen är snäll, hon sa inte ett ljud på hela dagen. Köpte två par skor, en riällt tugg ben till hunden, en halv meter långt så han kan inte rubba det men han vill gärna bita i det om man håller i det till han. Sen köpte jag en regn kappa till hunden med, den tyckte han om. han hatar annars att ha kläder på sig. men som med nicklas så vänjer han väl sig med :).

men nu ska jag nog sluta skriva, ska ta & platta håret & sminka mig lite så man kan visa sig ute sen. Ska gå runt i affärerna och kolla efter julklappar (Y) jag älskar julen, kanske till och med går till ikea & handlar julsaker !
hej dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0