I love you and that's all I really know

Godkväll, ligger i sängen med en handduk runt huvvet, har nyss duchat. Kollar på nu Hell's kitchen och är hungrig blir alltid det när jag lägger mig, en vana som jag måste bli av med! Ska inte äta efter sju så är det bara :) kommer aldrig hålla det så ingen mening jag ljuger för er haha!

Men på tal om hallon & blåbär så har vi skaffat en till hund, eller ja mamma hon har skaffat en hund :) super mysig är han och riktigt stor & stark! Man är ju van vid den lille pip som inte väger mer än tre-fyra kilo. sen kommer det in en stor vallhund på 70 kilo haha det är lite skillnad ska jag säga, det är galet! Tråkigt dock att vi inte riktigt vet om vi kan behålla honom. allt är bra här hemma men det är säljarens son som inte riktigt var med på att mamman skulle ge bort hunden. Men förhoppningsvis så får vi har kvar han! han är riktigt kramgo och det är trevligt att kunna mysa med en hund så som man kan med han för det kan man inte med Pip, han är mer ömtålig, men som sagt fyra kilo emot 70 kilo?

Nicklas han är iväg och jobbar denna veckan också som vanligt som det alltid kommer att vara, jag längtar bara tills dom byter linje så han kan vara hemma ist :). Men imorgon är det redan onsdag och snart kommer han hem vilket jag verkligen längtar till!

Imorgon ska jag till osby för att vara på APU:n för fösta gången. Den började i måndags men jag har inte mått bra så har varit hemma i två dagar, förhoppningsvis mår jag bättre i morgon bitti för just nu mår jag skit & jag behöver verkligen praktiken. Kan inte missa den för jag har redan mycket av APU:n att ta igen under lov och annat skit.

Men nu ska jag föna mitt hår och läsa lite ur twilight boken! ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0