naturkunskap

Hejhej.
Ligger i sängen och övar inför det sketna naturkunskaps provet vi har på fredag, sjuuukt mycket sidor, funderar på att jag kanske skulle ha börjat läsa tidigare & brytt mig lite om vad läraren (lotta) sa på lektionerna istället för att skratta åt trollet haha :) men gjort är gjort och nu får jag ta smällen! Får bara ta och hoppas på att man får et G så jag slipper göra om nästa år! Det låter som en evighet :s

Skolan idag har varit seg och inte speciellt pepp alls. Vi har haft våra ljusa stunder. Skrattade som fan när vi liurade lotta att en kille hade gått in på toa och dörren gått i baklås. Det var riktigt jävla roligt, hon blev skit nervös och gick för att hämta vaktmästaren. Men just när hon kom tillbaka så gick killen ut ifrån toan. han hade självklart inte låst in sig med det var roligt att se lotta så nervös haha !

Efter skolan cyklade jag hem i piss regn & blev superblöt. Men när jag kom hem så var nina och mysan här, dom gick dock efter en stund. Så jag kastade in lite tvätt i maskinen och gick hem till mormor, var där inte så länge. När jag kom hem hoppade in i duschen & nu är jag här. övar på naturkunskapen som sagt, men den vill jag bara lägga åt sidan, ska kolla på greys anatomy nu ändå.
imorgon är det heldag i storköket & jag ska vara i serveringen igen! fast med jenny denna gången det kan bli kul :) tallriks servering med jobbigt som fan att springa fram och tillbaka, men det blir inte lika mycket disk , och det är alltid ett plus!
Nu ska jag ta och gå, ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0