on a rainy november morning

God morgon, klockan är 20 över sju , jag sitter i köket med min kopp kaffe & har nyss ätit ett knäckebröd :) gick upp för ca 40 minuter sen. skolan börjar om en halvtimme lite mer kanske, men ska snart ta och cykla i det kalla vädret.

Ska ha prov i hygien idag om, bakterier, treptokoker , stafylykoker och en massa annat skit som jag inte kan ett piss av, får ta och fuska som hela klassen gjorde igår! haha det var roligt, alla hade helt fullpropade händer med stödord till provet men ändå så tror jag att det var några av oss som inte kunde de mesta ändå , tex mig :P
ska även ha gympa idag andra gången sen typ sexan , duktiga mig (Y).
efter skolan blir det att dra hem göra lite mat & pyssla sen sova, och då mina vänner är det bara en dag kvar tills nicklas kommer hem! veckorna går rätt snabbt ändå och det är ettt riktigt STORT plus.
men nu tickar klickan iväg för mig, måste sminka mig lite innan jag kan ut och cykla.
ha en bra regning dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

hur gick det på provet sen?(:

2009-11-11 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0