So what we gon have dessert or disaster?

hejhej, nu är jag här igen, ligger i sängen och kollar på criminal minds, fast det är slut nu. Så istället ska jag läsa i min bok som jag egentligen skulle börjat läsa ordentligt förra helgen, har endast läst typ 10 sidor eller något & boken är över 400 sidor lång :) ska bli kul att läsa ut den, saken är att jag måste köpa den sen så jag har den till min lilla samling. 

Ingen APU idag heller, mådde dåligt som fan i morse så det blir nog ingen imorgon heller, jag vill verkligen gå dit men saken är att jag får inte vara i köket om näsan rinner & det svider i halsen. Så jag får sitta hemma imorgon med, men nicklas kommer ju hem imorgon kväll & då blir det fin mat och mycket film och mys!

Fan då nu började ju dokumenteren om chubb & chasers, smala gay-killar som älskar tjocka gay-killar, det måste jag bara se, Då blir det nog inte läsning idag ändå, kanske om jag håller mig vaken.

Men nu ska jag dra då iaf , ha det bra Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0