they call me the mellow yellow

hej, skolan idag var rätt okej, hade kul med tina i serveringen, dock övergav hon mig på morognen , men det mesta var redan gjort så jag gjorde inte så mycket tills hon kom. vid nio var det frukost som alltid är lika gott, en macka , en kopp te & en cigg. blir inte bättre på morgonen :) Sen var det tillbaka till dukningen & puttsandet. Tiden gick rätt snabbt fram till gästerna kom & sen var det bara att vänta på att de ätit färdigt vilket alltid tar över en timme, sega skitar. Sist men inte minst var det bara dax att sätta igång och städa.

Efter skolan cyklade jag direkt hem till mormor, vi tog och gick en runda i byn. Sen gick vi hem till henne efter jag hämtat pip. Drack kaffe och stickade vidare på min lilla helmighet. Är snart färdig, kanske blir klar imorgon som jag trodde :) På tal om imorgon så kommer nicklas hem imorrn! Guuud så skönt det ska bli att träffa honom, har saknat honom massor denna veckan! ska bli skönt att se han :).

Men nu ska jag jag ta och sova är riktigt trött & jag har jävligt ont i mina ben, har stått upp hela dagen idag förutom en timme samanlagt kanske. imorgon blir det skola som vanligt , men det kommer nog gå fort det gör det alltid, hoppas alla är på bra humör imorgon jag behöver löjla av mig innan nicklas kommer hem så han inte tror jag blivit dum i huvet haha!

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0