Your smile is like a breath of spring, your voice is soft like summer rain

hallå. sitter i sängen & kollar på nicklas när han packar inför veckan. tredje veckan alla redan han är på de nya jobbet. Usch jag vill att han ska vara hemma istället, egoistiskt kanske men så kan det vara när man är kär. imorgon är jag ensam igen i fem dagar, bajs på det. Men min mormor brukar rädda mig.
På tal om mormor så är jag färdig med min lilla hemlighet jag höll på med hemma hos henne. vill ni veta vad det är? klart ni vill, jag har ju stickat, inte en utan två jultomtar! fan vad grym jag är, foto får ni en annann dag för jag har inte tomtarna här :)

Nu ligger jag & nickals i sängen & kollar på hus inne på fastigehetsförmedlingen. Man måste få drömma ibland. Det hade varit så jävla härligt med ett hus. Tänk att få göra precis vad man vill, möblera måla & pyssla, fan vad jag hade trivts i ett hus! Får ta och göra så att nicklas köper ett hus till oss!

Men nu ska jag mysa med nicklas & kolla på chuck and larry! ha det bra



älskar min nicklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0