fesljumen fredag

Godkväll.
nu är denna veckan slut, den har inte varit speciellt rolig, har jobbat varit sjuk & varit i ullared.
att jobba var väl sådär, det var som vanligt man kommer dit förbereder hjälper de små barnen med maten sen glo på när alla äter & sist diska. Sjuk & sjuk var jag kanske inte riktigt mådde mest illa och hade huvudvärk, så jag var hemma onsdag torsdag. På torsdagen så åkte jag nina nicklas & elin till ullared. Blev att äta frukost på mcdonalds, sen köra i piss väder ända till ullared. vi gick runder där inne i några timmar, tre fyra kanske. Blev irriterad ett antal gånger men det hör väl till när man är på ullared? När vi skulle åka hem så körde vi 15 mil fel, glömde svänga av i hamstad, så tillslut hamnade vi i laholm & melbystrand :O hoppasn hur gick det till liktsom :s. men det är så det går när man åker iväg 4 blondiner i en snabb bil :) idag jobbade jag & det var väl sådär, gjorde frallor till soppan vi lagade. när jag slutade gick jag hem till pappa, sen åkte jag bussen hem. stack sen hem till jocke ens stund med nicklas där adde & jockes tjej var. stannade inte länge, så åkte hem & la mig direkt i sängen, & nu nyss hamnade jag här med mysan i  famnen. hon ska vara här i natt.
nicklas kommer förhoppningsvis snart hem , men nu ska jag kolla på idol & sen försöka att inte få huvudvärk när mamma ska ha hem folk här och supa till det lite. ha det bra. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0