älmhultsdagarna

Hej och god morgon, klockan är nu 11.08 och nicklas han sover som ett litet barn. Jag är fortfarande förkyld men känner mig inte lika slö som jag gjorde igår.
efter att jag  skrivit inlägget här så kände jag mig lite piggare så bestämde träff med nina skulle gå runder och kolla på vad älmhultsdagarna har att erbjuda iår. Men det tog tid för henne att bli färdig så jag gick upp till adde & anna som hade förfest, nicklas var där jocke verner matte och några till. Men där blev jag inte länge för dom skulle bege sig och då var nina färdig, så vi körde en runda till maxi & sen till mammas jobb där vi snackade med mamma och halima ett tag. eftre det så hörde johanna av sig så deet blev att hoppa av i parken och lämna nina så jag kunde vara med tina jenny anna & johanna. vi gjorde inte mycket först kollade på jennys polare amanda när hon spydde som en liten gris. vi hämtade sen min jacka och gick en runda , kolla in öltältet och sen gick vi till tivolit och åkte en karusell som nästan bröt min arm! men den var rolig,  sen eftre många om och men så träffar vi clara som är lika tuff som vanligt ;) sen träffade jag nicklas becca dennis andre hampus och en massa andra. satt med dom ett tag sen gick vi lite runder till och efter det gick jag hem. somade runt kvart i två. när klockan sen var kvart över två så kommer någon hem & jag trodde det var nicklas men det var det inte det var mamma, så jag blir nervös som fan och en massa tankar hoppar upp i mitt huvud, 'har han somnat någonstans?! har han blivit ner slagen?!' hjälp det var inte ett dugg roligt, och det jobbigaste var att han inte svarade i sin telefon. men han kom hem efter ca tio minuter och var aningen full. Nu ligger han här bredvid och mår illa, haha kan han ha ;D.
det var roligt att umgås med klassen igår eller i alla fall tina och johanna för jenny träffade jag knapptn:s & clara var jag bara med i en kvart kanske. men det var mycket roligt & det får vi ta och göra om.
här kommer två bilder sen igår.

tina hon vann en gummiboll i en såndär klomaskin, en tjej som växlade pengar tyckte det lät som att vi vann en miljon , vi blev rätt glada :)

det fanns även ett dansgolv där var vi uppe & svängde några gånger, anna gillade det iallafall :)

men nu det ända jag kan tänka på är lizzette. hon har opererat sitt knä nu & jag kan bara tänka mig vilken smärta hon har. lider verkligen med dig älskling! men du kommer klara detta du har inte mycket till val, det kan bara bli bättre eller hur :) jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0