bricks braking

vakade vid kvart över tolv idag, kom hem igår gunt tolv och somnade väl runt två någongång kollade på filmen panic room, tycker inte om det egentligen menn tittade på den ändå. Som sagt vaknade jag vid tolv, tog ut hunden och åt sen frukost mamma hade köpt frallor till oss. gjorde sen inte mycket , kollade på nicklas när han spelade tv-spel, sen fick jag honom att köra ut mig till pappa, kom dit runt halv tre pappa var inte hemma dock men anna & mimmi var, sen gick mimmi och kom senare tillbaka med en kompis. Pappa kom hem efter ett tag, men det hände inte så mycket där så jag åkte hem runt fem-halv sex.
nu sitter jag här hemma och spelar bricks braking på facebook & kollar på simpsons.
nicklas ska ut ikväll det är alltid lika roligt. så jag ska bara vara hemma, som vanligt! är måttligt trött på att sitta inom dessa väggar hela dagarna. hade varit skoj om man hade någon att vara med, men inte det. så jag sitter här.
men nu ska jag vara deprimerad någon annanstans.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0