but i know it feels so damn good

God morgon klockan är kvart över tolv och jag har varit vaken i ca tre timmar om inte mer, steg upp tjugo i nio typ. Gick till tandlärkarn vid halv tio han kolla in mina tänder och sen pratade vi om min tandställning jag ska skaffa, måste dra ut några tänder innan jag kan få den. och jag har ingen större lust att få en spruta i munnen så jag vill bli sövd men det ville inte han att jag skulle bli så han övertalade mig NÄSTAN att göra det vaken, men är inte säker än, jag ska ha tandställning men vill inte ha spruta :s jag är inte så glad vid det. jag frågade självklart frågan 'vad får jag för att inte sprutan ska göra ont då?' så skrattade han åt mig och sa att jag kunde få en smärktlindrande salva eller något. men är fortfarande osäker. men jag ska nog ta och göra det, får se.

Efter tandläkaren gick jag hem till mormor som låg och sov, men hon gick upp och vi drack lite kaffe och snackade skit i ca två timmar. när jag gick hem mötte jag mamma och patrik dom fikade på derés , satt med dom en stund, när mamma åkte till jobbet gick jag hem. Nu sitter jag här vi matbordet och kollar på nicklas när han gör mat. Bacon är gott så det ska jag slänga i mig några stycken. Sen får jag se om jag kanske möter nina en stund idag om hon kommer hem ifrån ljungby vill säga. annars blir det bara att ta det lungt & vänta in dom två jobbiga dagarna i skolan som väntar, har en massa prov som jag måste läsa lite till. skit prov.
på måndag fyller jag 17 år och det förstörs med att den är fösta dagen på APU:n som ska vara i fyra veckor. Men jag hoppas bara på en sak & det är en skinnjacka ! som jag är bombsäker på att jag ska få haha :) hoppas även på att min pappa kanske hör av sig? det hade ju varit roligt :s har inte hört av han sen vi kom hem ifrån kreta. Plus att jag har hört på omvägar att han har blivit av med sitt körkort INNAN ja innan vi åkte till kreta. men sånt är livet, det är han som får leva med sina misstag.

Nu ska jag äta bacon & kolla på tv. ha det bra PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0