come closer

21 september idag villket innebär min födelse dag, den började väl inte speciellt bra, tåg bussen ifrå stationen 7.55 & var framme i killberg vid fem över åtta. Gick till fotbollsplanen för skolbarnen skulle ha skoljoggen idag, men det var ingen där, så jagt gick hem till annas föräldrar och ringde till Eva, min handledare, som då sa att det inte började för och ens vid nio, så där satt jag på fotbollsplanen och väntade i 40 minuter, men jag har i alla fall läsa en bra bit i min bok. Grillade korv till barnen vid elva och sen när klockan var kvart över tolv så slutade jag, Eva var snäll ock körde hem mig till pappa & anna. Anna hade gjort tårta och bakat kakor i stora lass, tack anna det var väldigt gott.
Runt två kom mamma och hämtade mig, då hämtade vi en tårta på derés som också var väldigt god, (känns som att det har blivit mycket socker idag) fick lite presenter när jag kom hem av mamma & nicklas.
Det gulligaste jag fick var av nicklas, en liten staty i trä där en kill & en tjej pussas och deras kroppar är formade till ett hjärta. den var fin :)
Jag och nicklas gick sen hem till werner där adde & anna var skulle egentligen följa med dom och kolla på addes och wernes träning men istället blev det att äta pizza här hemma. Samtidigt kom mormor, nicklas cyklade upp till robin direkt efter pizzan, så han fick ingen tårta. Men jag mamma & mormor åt i alla fall. Fick en trisslott en bingolott & två hundra kroner av mormor, dock vann jag ingen på lotten får hoppas jag vinner på bingolotto på lördag istället :)
Efter en timme eller något gick mormor hem igen, och jag satte mig framför datorn. Har suttit här sens dess. Farmor ringde och önskade mig grattis och sa att jag skulle få en födelsedagspeng imorgon. Det kan bli roligt har inte sett min farmor på evigheter känns det som.

Imorgon är det en ny dag & då ska vi vara i köket på skolan, får hoppas det går bra och snabbt, jag vill inte ha APU, det är så tråkigt att vara på ett ställe utan någon man känner, att inte kunna skojja och skratta åt fåniga saker som en super stor zucchini, eller att tina spiller marmelad på sig själv haha. ÅHH jag saknar min klass redan och det har bara gått en dag. bajs. förhoppningsvis har tina clara jenny och johanna det bra på sina praktikplatser och att dessa fyra veckorna går snabbt.

men nu ska jag krypa ner i sängen efter att jag har fixat lite på min farm inne på facebook & sen blir det svenska hollywood fruar. Så ha det bra & sov gott.

här är förretsen statyn jag fick & tårtan min mamma tyckte var så himmla rolig men som gjorde mig lite irriterad :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0