Said if i could go back and make it happen faster

God kväll.
vaknade vi åtta idag , tog ut hunden & åt sen två kiwi till frukost. Gick sen och la mig igen sov i två timmar till. Sen var det mat då var klockan halv ett, gick inte och la mig direkt när jag ätit i morse så klart. jag kan räkna.
Sen åkte jag till skolan och hämtade mitt busskort som jag ska ha i tre veckor till killeberg och tillbaka. Sen träffade jag anna pratade lite & sen gick jag med nina och malin ut en runda, gick dock hem igen för det var kallt ute och jag var trött. Så la mig och vilade lite sen gick jag hem till mormor med en bit tårta. snackade skit & drack kaffe i tå timmar, sne gick jag hem & nu har jag suttit vid datorn sens dess. Har fixat lite på farmville & kollat runder efter kakor som jag ska baka på jobbet, skit svårt att hitta några som såg roliga ut att göra men inte för kladdiga och jobbiga.
men nu har jag inte mer att berätta, så ha det bra Puss hej,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0