I didn't want us to burn out

Hade ute dag på praktiken idag, lekte lekar. Sen var det hamburgare med bröd. Det gillade barnen väldigt mycket, åt som hästar! sen fick dom glass och det var med väldigt gott :). Gick hem till pappa och anna när jag slutade vilket var vid halv ett.  anna körde sen hem mig runt två. Sen följde jag med mamma och hämtade mimmi i osby.
åkte hem, gick med nicklas ner till friskis & svettis, där han köpte gym kort, min lille fis ska bli stark haha :)
Sen åt vi middag och jag följde sen med hem till nina en runda, efter ett tag kom nicklas med men då ville jag hem, var trött som satan. Nu har jag fixat både min & nicklas farm på farmville. Så nu är jag trött ogen , ska snart lägga mig och sova. Ska vara själv imorgon med en vikarie som inte kan ett skit , Eva som egentligen är där ska vara ledig. Så får se hur den dagen slutar. men nu ska jag nana, så ha det bra!


jag saknar min underbara klass!, tack tina för bilden den var jätte fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0