heldag i köket

Var i köket hela dagen idag med dom nya ettorna som var helt hopplösa. okej att dom inte hittar i storköket men då kan man väl fråga istället för att bara stå och vänta på att mjölet ska hoppa på dom?, cp ungar.
Det var tråkigt i köket idag brukar alltid ha kul som fan men idag var det som att inte göra något typ, vi blev färdiga med allt ca elva och gästerna kommer runt halv tolv-tolv. så vi stod och glodde i ca 40 minuter & var skit hungriga och irriterade. Sen känndes det som att det tog en  evighet att städa, fick i alla fall sluta vid två. stack hem runt halv tre. höll tina och johanna sällskap ett tag.

När jag svänger inn bakom huset där jag ska ställa min cykel hör jag en bil bakom mig men tänker inte så mycket på det , sen tutar bilen och jag håller på att ramla av cyklen, vänder mig om och då ser jag att det är min dumma mamma som försökte ta livet av mig. Så där blev jag irriterad.
När jag sen kommer upp i lägenheten har nicklas inte tagit ut hunden vilket gör mig mer irriterad.
Efter det körde mamma jag & nickas ut husvagnen till någonstans kommer inte ihåg vad det heter. den ska visst stå där under vintern. Mamma har tjatat om att den är skit fin, jag hade nämligen  inte sett den , men jag tyckte int det var något allt över sig, hurvagnar är inte min grej.

men nu ska mamma ha internet, och jag har inget mer att berätta. ha det bra Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0