hemma hos nina med nicklas

hej, sitter hemma hos nina med nicklas, mysan har nyss somnat och nina & hennes kompisar har gott till sorello/hem till mamma. Ska vara här tills nina och magnus kommer hem någon gång senare ikväll.
mitt super ex böjade nyss på feman så ska kolla på den , sen blir det väl männ som hatar kvinnor. 

skolan idag var riktigt seg, hade prov i kost & hälsa sen naturkunskap sen lunch sen livsmedelskunskap sen samhälle och sist svenska där vi snackade om rom & kollade lite på odysés. på livsmedelskunskapen smakade vi en massa olika frukter, sen gjorde några frågor. Dadlar är ett roligt ord har vi kommit på idag, johanna tyckte det var extra roligt.  lånade böker på svenskan som vi ska läsa och göra resentioner om.
På månag börjar APU:n men det blir en soft första vecka är ledig en dag och ska sen vara ute två dagar med de små barnen typ grilla korv och göra hamburgare. Sen är det bara fredagen kvar. men känner på mig att jag kommer sakna klassen mycket. MÅSTE  ses under dessa veckorna!
annars har det inte hänt mycket, cyklade hem till nina efter skolan och åt lite sen cyklade jag hem med typ tio ton packning ifrån skolan, kläder och skor som vi ska ha på oss på APU:n, somnade sen när jag kom hem och nina ringde sen och väckte mig runt halv sju, så runt sju gick jag och nicklas hit.

men nu känner nicklas sig ensam borta i andra änden av soffan så ska hoppa bort till honom och kolla på filmen.
ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0