I just cant stop

hej, idag är jag sur. varför vet jag inte jag bara är det. livet är jobbigt. nicklas ska ut ikväll jag blev lika förvånad som jag har blivit dom senaste 200 helgerna. alltså inte ett skit förvånad. Jag ska sitta hemma och spela bingolotto själv eftersom nicklas för sa att vi skulle göra det men sen skulle han ut. Så ja.
Idag vaknade jag vid tio, tog ut pip 6 köpte frallor. Åt lite frukost och gick sen och la mig igen, somnade dock inte, så jag gick ner och slängde i en maskin tvätt. Och handtvättade min nya tröja, men antar att det blev helt fel för jag har ingenaning om hur man gör. får hoppas att det blir bra för det är favoriten just nu.
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå så jag kan gå och lägga mig så det blir imorgon, sen en ny vecka.
jävla piss lördag. nu ska jaqg ta och röka sen tjura lite till.

Kommentarer
Postat av: Ida med it

someone's in a bad mood ^^

2009-10-01 @ 19:11:47
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0