I never thought I hear myself say..

Godmorgon, steg upp för en halvtimme sen och jag är färdig för bussen. Klockan är 07.17 och bussen går 07.55 så har lite tid på mig. Nicklas sover som en gris men jag är pigg & vaken har varit ute med hunden och sminkat mig packat väskan bytt kläder 3 gånger och ätit frukost. Nu så sitter jag i köket & lyssnar på musik i väntan på att klockan ska gå fortare så jag kan gå, när jag kommer fram till killeberg hoppar jag av på stationen & sen ska jag ta moppen därifrån , mimmis moped som går i typ 80 vilket jag tycker är ruskigt fort, och jag har bara kört den en gång innan. Plus att det är halt ute, hade varit bättre med en bil!
men nu ska jag kolla facebook & sen gå. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0