inte okej

sitter i ninas nya lägenhetet & passar mysan medans nina & en kompis är ute & äter. har varit sjuk dom senaste dagarna plus att våran dator hemma inte fungerar. fick sjukt ont i magen för två dagar sen, men inorerade det för jag brukar ha ont i magen. men på kvällen när jag skulle sova så kunde jag inte ignorera det så vi åkte till växjö sjukhus & det visade sig att jag var/ är föstoppad, vilket inte är alls roligt för det gör sjukt ont. så fick lite tips på vad jag ska äta & lite mediciner. nu två dagar senare har jag fostfarande inte skitit så medicinen hjälper inte. men det kommer väl snart. har missat skolan nu med & det känns inte bra alls, har också missat två möten med min lärare & rektor, vilket inte är alls bra, men det ska nog fixa sig, jag har bara inte lust att jobba som ett as nu igen för att komma igen i skolan. så bajs på det.
men ska nu kolla på greys anatomy, leka med mysan och vänta på att nina kommer hem igen.
ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Jänny :'

Vi saknar dig Ämmy!

2009-09-03 @ 18:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0