jobbigt

hallå.
klockan är fem över fyra & jag slutade för ca 40 mínuter sen. satt kvar på skolan ett tag med klassen & cyklade sen hem. blev hur anfodd som helst helt galet, antagligen för att jag fortfarande inte är riktigt frisk.
jag har en skojig nyhet, jag har en megajävla illröd finne mitt mellan ögonen. fick den för kanske tre dagar sen och det värkar försvinna. igår fick jag damp på den så börjde peta på den med en nål men inget hände, sen somnade jag. när jag sen vaknade imorse av att jag var sjukt teppt i näsan och riktigt tjock i halsen och knappt kunde andas gick jag på toa & ser att den har gjort så att halva mitt öga har svullnat upp! hur kul är det på en skala då!? så nu har jag en stor finne & ett och ett halvt öga :s men som hallonet på tårtan så har vi skolfoto imorgon och jag skulle inte tro att svullnaden eller finnen ger sig tills imorgon.  Jag ser ut som ett miffo & det har jag ingen lust med.

något annat roligt som har hänt, mja,  det har annas varit en rätt bra dag, har skrattat rätt mycket. tex på svenskan idag där vi skulle läsa upp en dialog ifrån en jätte gammal pjäs, de´n handlade om att kvinnorna i en by hade svurit en ed på att inte ha sex och männen ville desperat ha det men fick det inte. så det mesta vi lästa var 'jag villa ha det' - 'du får inte'- 'jag vill knulla dig'- 'du får inte' och en massa annat snusk vilket var lika roligt idag som det var 200 f.kr :)

efter att jag har skrivit färdigt och kollat färdigt på gossip girl så ska jag hoppa in i duschen och sen försöka få tag i nina så jag kan hitta på något. nicklas är hos robin och mamma hon jobbar så det är bara jag och pip hemma. ska slänga i en maskin tvätt snart sen vet jag inte. men ni får ha det bra hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0