let the wind blow the ash right before my glasses

hej & god eftremiddag får hoppas din är bättre än min, ligger här i sängen och är sjuk. har leget här mest hela dagen, var och köpte lite käk med nicklas innan & sen vilade jag en stund efter det gick vi och köpte skor till honom även efter det vilade jag för det tog på krafterna. nu är nicklas uppe hos adde & anna för att förfesta trotts att klockan bara är kvart över fyra :s men antar att det är roligare än att glo på mig när jag nyser och hostar & klagar hela tiden. jag ligger nerbäddad med datan i knät & kollar på that '70s show & simpsons & har väldigt tråkigt, nicklas sa att jag kunde titta upp en sväng sen men det tror jag nog inte jag ska, för det första lär jag väl dö på vägen upp i trappan sen kommer jag bara sitta där och nysa och glo så jag stannar nog hemma. ska nog ta och gå till konsum och köpa en massa lustig frukt, men ska nog ta och äta det jag köpte igår istället. hoppas på att jag blir frisk till imorgon så jag kan gå runt i älmhult och kolla på allt lustigt folk och alla olika stånd och annat skit. kanske tilloch med blir frisk nog att åka en karusell eller två :) men för tillfället har jag huvudvärk och det känns som att jag aldrig kommer bli frisk.
men nus ak jag kasta i mi frukt som jag inte vet vad det heter & sen gå till konsum och köpa choklad & mer frukt. ha det bra, det har inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0