Never know enough, till its over love

Hejhej. Rätt okej dag på jobbet idag, gick smidigt och bra alltihop faktikst, tyckte nästan det var lite lustigt att inget gick fel men det var skönt att inget gick fel :), gjorde stek sås & potatis idag, jag och vikarien, hon kan intenting så jag gjorde det mesta. Barnen åt jävla upp nästan allt, de åt upp allt kött vi hade och nästan all potatis , det fanns lite sås kvar i botten på kantinerna  vi kunde skrapa åt oss och äta. annar var allt slut. med det känndes bra att vi slapp slänga så mycket som vi gjorde de andra dagarna.
Nu är jag hemma , har nyss fixat min farm så nu ska jag ta och vila en stund & läsa i min bok.
Senare kommer johanna hit ska vara här ikväll, får allt hitta på något baka kanske? det var ett tag sen så det får vi göra :). Men ha det bra Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0