not again

hej, igår kväll började jag plötsligt må riktigt jävla illa, men av ren utmattning så somnade jag runt tolv, i morse när jag vaknade mådde jag lika illa så det blev ingen skola för mig idag. sen somnade jag om och vaknade sedan av att nickals pussade mig i ansiktet, viilket mysigt sätt att vakna på :) låg kvar i sängen i två timmar eller något nicklas han var snäll och tog ut pip utan att jag bad honom om det, sen steg jag upp och tryckte i mig lite chockladpudding och en toast. efter ett tag åkte nicklas ner till speak esey för att rigga ännu mer och då somnade jag & vaknade runt fem igen , jag var verkligen trött så det var sjukt skönt att sova. när jag vaknade var jag hungrig men tog ut pip först sen stekte jag en korv och gjorde lite potatis mos och brundsås vilket inte var gott alls så kastade hälften och gick och la mig igen. då blev jag sugen på tårta så en liten bit tårta slank ner :) och det var gott! har nyss kollar färdigt på unga mödrar och nu börjar christine så ska lägga mig och kolla på det & vänta och hoppas på att nicklas kommer hem snart.

ska gå nu men först göra er sugna på tårta

den var riktigt god :) men ha det bra nu Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0