sega söndag

hej och välkommna till min sega söndag. vaknade i morse i tron om att klockan var runt tolv halv ett men till min förvåning var den bara nio. Jag steg upp tog ut pip & gjorde kaffe till nicklas, sen la jag mig i sängen i väntan på att han skulle stiga upp & det gjorde han nästan direkt. Vi åt lite frukost och kollade i tidningarna, det låter som att vi varit gifta i 50 år haha. Förresten så gick han inte ut igår han kom hem direkt när jag laddat upp inlägget, vilken tabbe. sen jag steg upp har jag bara varit i sängen spelat bricks braking och farmville på facebook & kollat lite på tv, jims värld och lite på reprisen av idol. klockan är bara kvart över ett & jag är redan less på denna dagen.

imorgon fyller jag 17 år och APU:n börjar, ska ha ute dag med de små barnen. slutar nog runt ett eller två. sen bär det avv hem till pappa få se om jag behöver gå eller om jag kanske får lifta med mattanterna :) hoppas det, de är nämligen en bit att gå. När jag kommer hem till mamma sen blir det tårta :) alltid lika gott,
men nu ska jag ut och röka min första cigg idag, ha det bra Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0