skit i bettan!

skolan idag var helt okej, rätt fnittrig om jag ska vara ärlig, johanna hade ont i låret, clara var tjockis tina var tina & jenny var glad :) jag var bara allänt halv irriterad och nosig men samtidigt glad och skrattig ;D. det har varit en normal dag i HR08! vi hade samhälle sen något annat sen gympa där jag blev riktigt irriterad på våran äckelgubbe till gympalärare så jag gapade lite på honom inför min egen klass plus tre till, men men, sen var det lunch och efter det var det hygien & hälsa sist hade vi lite förberedelser till imorgon där jag gjorde minipajer trotts att jag inte ens ska vara i storköket imorgon ska vara inne i det andra storköket med mat-tanterna. JIPPIE! eller inte jag tror det kommer vara super tråkigt men man måste gör det med.
Efter skolan har jag följe med jenny hem & när vi skildes åt så gick jag hem & diskade sen gick jag ner till cafe olé och snackade skit med anna en stund eftre det gick vi en runda blev att vi hamnade på speak esey och hälsade på nicklas och jonas som riggar upp scen ljud & ljus till 'rainbow' som är på fredag. sen gick vi vidare. Nu sitter jag hemma och han nyss ätit pizza vilket var väldigt mumsigt. Snart blir det även tårta som mamma hade köpt till jobbet idag men halva var kvar så hon tog hem den. men det får bli senare för nu orkar jag inte någonting. ska kolla på simpson nu & sen gå ut med pip för att sedan hoppa in i duschen & vänta på att nicklas som säkert kommer hem sent i kväll.
sitter även inne på dinsko.se och kolla efter nya skor & vinerskor behöver verkligen nya, dom har dock en massa snygga skor att välja på så det kommer ta ett tag. Fick en ny tröja av mamma idag med den var fin tycker jag, lite stor men ändå :)

men nu ska jag bege mig, ha det bra Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

haha clara var dagens tjockis!;>

2009-09-09 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0