skolfoto

hej , tisdag idag & denna dagen har redan flugit förbi. hade drycker i morse hade prov men det gick rätt bra tror jag var inte så svårt. Efter det var de naturkundkap i ca tio minuter för det var skolfoto vid tio över tio. Det gick rätt bra tycker jag, synd bara att jenny inte mådde bra idag :/ helena förstörde fotot helt & jenny kunde varit där och fixar det! men det blir ju ett nytt skolfoto närsta år. Min finne undrar ni säkert över haha, den har blivit aningen mindre men den är fortfarnde stor och den syntes knappt under alla lager smink jag kastade på mig idag för att dölja den, jag lyckades :). Efter fotot var det lunch och sen bak& snabbmat, jag gjorde äppelgelé, vet inte om det blev god smakade inte på den. Tina spillde sin sherry över sitt ben & det var rätt roligt, annas har vi bara skrattat hela dagen. Jag har varit på galet humör :) det gynnar alla! haha.

imorgon är det studie dag & jag ska nog intte göra något speciellt. ska nog stor handla för det är helt tomt här hemma. Vi har av frostat våran frys så den är helt tom. måste ha mer godsaker! Annars ska jag nog bara ta det lungt och slagga här hemma. kanske ska ta och städa ? men det får vi se.

just nu ska jag kolla på simpsons och glo på nicklas när han plockar isär mammas gamla dator, men innan jag gör det ska jag bjuda på lite foton jag tog i skolan idag :)

johanna hon fick en ruskigt stor zucchini , helt sjuk!

här är ett kilo äppel det tog lite tid att skära,

när det kokat färdigt såg det ut som en riäl spya!

såhär road var jag av att äpplerna kokade.  men jag kom på en massa andra saker att skratta åt! ättika = en vit neger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0