söndag

hejhej, idag är det söndag och det känns som att denna helgen har flugit förbi. var sjuk i två dagar så jag har varit hemma i fyra dagar. i fredags träffade jag klassen på kvällen, kom hem runt halv ett. Igår gjorde vi inte mycket alls på dagen bara låg i sängen hela dagen, nicklas han var rätt så bakis & inte pigg på att göra något alls. Runt halv sju eller något gick vi för att äta pizza. Efter det gick vi hem & fixade oss lite sen upp till adde & anna som hade förfest även igår. Sen bar det av till wärkstan, inte för att festa inte för min del i alla fall, jag jobbade i gaderoben med mormor hela kvällen. Det var rätt så trevligt. Kom därifrån runt halv tre tror jag. Idag steg jag upp vid kvart i tio för att städa nere på wärkstan alltså plocka upp en massa burkar & flaskor som låg slängt överallt. Men det tog lite mer än en timme tror jag så det var inte så farligt, nicklas & pip var också med och hjälpte till. När vi kom hem sen slängde jag mig i sängen och somnade, vaknade sen runt fem. & har varit trött som fan sen dess. bra att man kan sova snart igen :) imorgon är det skola, börjar vid fem över nio tror jag så lite sovmorgon får jag & det är alltid ett plus.
men nu ska jag ta & hoppa in i duchen & sen kolla runder på skor. ja igen jag har inte hittat några än.
ha det bra Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0