här är bilderna

här kommer en massa egentligen onödiga bilden men jag tycker det är roligt att lägga ut det, plus att ni kommer nog skratta lite :) haha.


jag och baby myste till det en kväll med lite kräftor & potatis :)


sen var det strömsnäsfestivalen, :) detta är ida som är lite rund under fötterna.


i skolan för två veckor sen, vi hade bakkursen och clara hon skulle göra rutor till naturvetenskapen dom blev goda men rätt fula haha :)


på onsdagen var vi på kinan och åt, jag, jenny, clara, tina & johanna.


kinan


jenny tog en massa random bilder :) på både sig själv och en massa annat


jag & johanna utanför skolan


detta var fredagen då vi var nere i bökhult , alla ankor sprang emot oss & följde efter oss hela dagen.


sånna fina byxor fick vi ha på oss för att kunna gå ut i vattnet, det var riktigt läskigt.


vi hade rätt så kul faktiskt :)


vi paddlade egenom vassen ;D


johanna


mysan var här hos oss en natt förra veckan,


vi var på loppis på söndagen & köpte denna tuffa tavla :)

nu var det slut på bilder , Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0