ny data :)

hej , idag är det tisdag & ett tag sen jag skrev här inne. det är för att mammas dator är sönder och nicklas dator är hemma hos robin. men nu har nicklas köpt en ny data för hans är visst kass, och mamma ska nog också köpa en ny för hon orkar inte vänta på att hennes blir färdig plus att det är billigare att köpa en ny. så nu blir det mer bloggande än någonsin förr, om det händer något i mitt liv vill säga.
idag var jag i skolan inte för att jag har blivit mycket friskare, med det menar jag att jag är fortfarande förstoppad. får hoppas det går över snart för jag har ingen lust att ligga på sjukhus. menmen, vi hade drycker på morgonen vi svarade på några frågor och sen drack vi te & åt lite kakor eller vad det var & ja vi är kakmonster. efter det hade vi naturkunskap där vi kollade på vatten som vi tagit med oss ifrån bökhult när vi var där förrförra veckan, i sånna teleskop eller vad det heter. Det var äckligt, lite djur och en massa vatten växter, så det var varken roligt eller intressant. efter det var det lunch och sen bak & snabbmat, vi bakade en massa olika kakor och annat musmigt. sist men inte misnt så lyssnade vi på två mattanter en i från klöxhult och en ifrån eneryda eller något. när vi sen slutat så kom nina till skolan för hon skulle bada med my , vilket hon gjorde i typ två minuter för my började gråta sen cyklade jag hem & nicklas han stod i dörr öppningen med den nya datan som var jätte liten & söt, när jag kommer in i vårt sovrum sen så har han möblerat om med,  och det blev faktiskt riktigt bra tycker jag.  så nu sitter jag här och tittar på reprisen av scrubs och skriver på den nya datorn :). men nu ska jag ta & kanske baka lite bröd känner att jag är sugen på det, få se om jag orkar ska hoppa in i duchen men hade jag tänkt.
Jag har sjukt mycket bilder på min kamera sen de senaste tre veckorna typ som jag kanske ska ta och lägga in, men det blir om en stund i så fall. men ska gå nu. ha det bra PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0