Allow me to exaggerate a memory or two

God morgon, nu har jag varit ute med hunden & precis ätit frukost. Jävligt god frukost också om jag ska säga det , Kelloggs Allbrand Äppel & Fikon

Hade lite för lite mjölk dock , det tog slut & kosnum har inte öppnat än & jag är mätt nu så det betyder inte så mycket längre.
Jag mår inte speciellt bra idag, men funderar på att gå till skolan ändå. Men samtidigt vill jag inte för vi har ett prov idag som jag sprang runder igår för att hitta alla papper & när jag kom hem sen så blev det att jg glömde det ett tag, senare så handade vi & var hos mormor när nicklas han sydde ihop jocces byxor & när jag kom hem duschade jag, pang bom så var klockan elva & då gick jag och la mig. Sen kom jag på provet idag när jag steg upp.
Får se vad jag gör. Just nu ska jag kolla på vakna med the voice. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0