but counting down the days to go

Hej sitter i köket nu & väntar på att spisen ska bli varm så jag kan steka min schnitzlar, är hungrig som ett djur & har inte ätit frukost & det är försent för frukost nu så fick bli lite middag istället, pommes, schnitzel & sås. Nicklas gick nyss till netto & annars så har det inte hänt mycket, vaknade vi halv elva tog ut pip i det fina vädret som inte är så fint längre, & sen höll vi adde sällskap på Olé ett tag. Ska nog hem till mamma eller mormor efter jag har ätit, mamma hon ska ju tattuera sig idag & hon är sjukt nervös! Sen ska hon supa sig full för då tror hon det inte känns. Så det ska jag vara med om hade jag tänkt. Nina kommer också hit sen, hon ska vara moraliskt stöd för mamma.
Kanske ska beställa tid till min egen tattuering? Får fundera på det
Här har ni den jag ska göra

Fast jag ska vänta med blomman. Får se när den sitter på min mage. Nu ska jag snart äta Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg tatoo:) Hade med funderat på att göra den..:P

2010-04-14 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0