But she'll play it and make it sincere

Strålande sol & den första onsdagen i april! Alltså marknad här i vårat lilla samhälle! Steg upp vid kvart över tio ca , gick ut med pip & sen träffade jag mamma nina mysan & mormor. Vi gick till marknaden tillsammans. Jag köpte tulpaner , tror jag i alla fall ? , som jag nyss har satt i min vas , fick inga påskblommor av nicklas så jag köpte egna :) Sen en halvrökt ål till nicklas för det var det enda han ville ha & så köpte jag en stor vitlökskorv! Och självklart en munk också, det är ett måste när det är marknad.
Efter marknaden satte jag nina & mysan oss hos adde anna & marina på Olé, nu är jag hemma och har nyss tvättat håret men mitt nya shampo, hoppas det kan fixa mitt hår lite i alla fall. Nu kom jag på att jag har tvätt i tvättstugan & det skulle jag tagit upp innan tolv, skit också! Ska springa ner och hämta det snabbt som ögat! Puss hej


Och jenny! JAG SAKNAR DIG MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0