But there's somewhere beyond this

nu ligger jag nerbäddad i sängen men endast högerhanden utstickandes från täcket. Det är svin kallt i vårat sovrum så vill inte röra på mig :s.
Nicklas han stack hemifrån vid tre i eftermiddags och jag åkte hem till Kajsa för att förfesta rund åtta, vi skulle senare till A-huset där hade johanna Z fest. Och jag tyckte att jag borde ge mig ut lite så det gjorde jag. Hos Kajsa var det rätt så mycket folk, jag kände knappt häften av alla människor som var där men några bekanta ansikten fanns också. Senare runt tio gick alla till A-huset. Där delade alla på sig så jag raggade upp några killar ifrån min gamla klass! Hampus Niclas Dennis & Emil!
När klockan blev lite över tolv tog jag mitt pick & pack och begav mig hemmåt. Ringde till Nicklas på vägen för att höra när han skulle hem, han ville att jag skulle möta honom. Så jag hämtade pip och gick tillbaka samma väg som jag hade gått när jag gick hem & mötte han sen vid IKEA värdshus. Han var full som en swimingpool. Helt galet & han blev skit sur på mig för att jag inte höll han i handen och typ pratade med han när vi gick dom ynka 700 meterna hem. Så han har tjatat om det i över en timme nu & jag har bara skrattat åt han för varje gång han berättade historien om hur han 'upplevde' att jag betedde mig emot honom ändrade han en massa saker, så jag kunde inte hålla mig för skratt, försökte filma han så ni också kunde ta del av hans dummhet men när han såg kameran blev han knäpptyst.
Nu har jag i alla fall bäddat ner han i soffan så nu sussar han sött där ute i mörket. Han kommer in inatt när han vaknar det gör han alltid när han somnar där ute.

Nu ska jag sätta på en film & försöka få mig lite sömn. Imorgon kanske min finne har försvunnigt? Kan jag ha sån tur tro? Kanske  kanske inte. Men sov gott alla nattugglor Puss hej!


Glömde helt att jag hade kameran med mig till festen så det blev inga foton ikväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0