Curves in all the right places

Nu kommer det börjas blogga igen, nicklas han åker hemifrån idag & kommer hem på fredag, klockan är fem på morgonen på en tisdag och jag har lov. Vem stiger upp klockan fem på ett lov? jo det gör jag, några extra minutrar med min älskling och jag är bered att förlora lite sömn. Men antsgligen kommer jag gå och lägga mig efter vakna med the voice som inte ens har börjat än, det börjar om en timme.
Var nyss ute med pip en runda & jag tror att denna dagen kommer bli varm och solig, det är inte kallt ute nu i alla fall så jag hoppas på sol, är sugen på att röra mig idag. Alltså vara ute :)
Men som sagt så steg jag inte upp för att sitta här utan för att vara med nicklas. Så ha en bra dag allihopa Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0