Down this long highway we'll find a way

Nicklas gick nyss in & ut genom dörren, hem och bytte kläder nu är han iväg och tränar, jag ska strax diska & börja med maten. Vill inte riktigt diska så kanske ska låta nicklas göra det ? han har inte diskat på länge & det är inte mycket disk. Jag tror inte ni bryr er om min disk så nu lämnar jag den!
Steg upp vid sex idag, nicklas han hade sovmorgon så han steg också upp då. Jag tog ut pip på en runda & sen åkte nicklas. Då satte jag mig lite vid datan, kollade på vakna med the voice & åt frukost. Senare fixade jag till håret lite, tänkta ha det ner släppt idag, så det blev att både platta & spraya det. Men när jag kom till skolan var det inte platt längre. bra att jag hade med mig den trogna toffsen :)
På morgonen i skolan var det bara jag och tina där, lite senare kom clara också. På efter middagen gick tina hem så då var det bara jag och clara. Det märks väldigt lätt när tre stycken är borta när man bara är fem i klassen. Det är en annan sak om man är 20 i sin klass, då syns det inte lika mycket. Men vi fick sluta lite tidigare så denna dagen har gått snabbt & har inte varit så pjåkig ändå. 

Fick ett brev ifrån HM förra veckan, i det står det att allt som jag har beställt var slut, förutom shortsen. och dom fick jag hem idag. Men jag vill inte ha dom nu när jag inte får skorna eller klänningarna. Men jag antar att jag får väl behålla dom, har ju betalat dom.
Men nu springer klockan iväg så jag ska börja med maten nu & nicklas han får diska! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0