For all the ghosts that are never gonna catch me

Idag ställde jag klockan när jag skulle upp, jag vaknade när klockan var lite över åtta & tänkte jag till kvart i tio kan jag nog sova, så ställde klockan på det. Och när den ringde så steg jag upp, gick en lång runda med pip så han klarar sig i några timmar, nu sitter jag på facebook & spelar farmville har nyss köpt en hund :D På farmville så klart, äter också frukost, två knäckebröd, en banan & ett stort glas mjölk! Snart, när jag är färdig med det jag håller på med så ska jag gå hem till Anna, vi ska gå fem och en halvan idag, Det ska bli skönt, vädret är kanon också, så oddsen ligger på våran sida.
Imorgon kommer nicklas hem & då tar också lovet slut, lite sorgligt men det gör mig rätt glad ändå, är trött på att vara hemma hela tiden, ska blir skönt att ha något att göra, låter som att jag har haft sommarlov , men en & en halv vecka är rätt mycket trotts allt.
Sådär nu ska jag bara äta upp min banan & sen ska jag gå, ha en bra dag allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: Ida.J

Hälsa mannen när han kommer hem :)

2010-04-08 @ 15:31:22
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0