For the mocker, for the shamed

Har haft huvudvärk mest hela dagen & den gick nyss över, kan det vara ett täcken på en bra kväll kanske? Ska strax åka ut till mia & janne. kanske blir det ännu en runda till nicklas pappa på ett nytt försök att träffa honom!
Jag fick en ny klänning av nicklas igår & den ska jag inviga ikväll, har fotat den och var berädd på att lägga upp den här men jag hittar inte kamera sladden för tillfället. Så det får bli en annan dag.
Imorgon blir det Osby & praktik, ska vara på parkskolan måndag & onsdagar de närmaste fyra veckorna. Får se hur det kommer bli, förhoppningsvis bättre än förra gången . Men men, nu ska jag gå Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0