I'm empty so now I'll disappear

Sitter i soffan hemma & har ringt till min praktik tio gånger men hon svarar inte. Måste säga att jag kommer senare , efter som jag måste cykla till skolan & hämta mitt busskort. Bäst jag ringer igen.
Som sagt ska jag cykla till skolan och hämta busskortet, sen ta bussen till killeberg, gå dom två kilometerna till killebergskolan & jobba en helt dag. Efter det ska jag hem till pappa sen tar jag bussen hem vid halv fyra.
Men nu ska jag fixa mitt ansikte, sen ska jag bege mig. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ida.J

Frågestund på bloggen. Släng in en kommentar med en fråga så reklamerar jag dig och din blogg vid din fråga :)

2010-04-21 @ 18:40:43
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0