I'm gonna stand and deliver

Har inte haft lust att skriva här ett tag nu. Så har blivit lite stelt.
Praktiken har ju börjat, var där i måndags, tisdags & onsdags. I tisdags efter praktiken så gick jag hem till pappa, när klockan blev tjugo över tre skulle jag gå de två kilometerna till busstationen, efter lite mindre än halva vägen fick jag super ont i magen & då menar jag ont , känndes som att jag fick en spark i magen & smärtan försvann inte, den höll i sig i två timmar. Jag är van vid det för den smärtan brukar jag få, men det brukar också går över efter fem-tio minuter. Men som sagt höll det i sig mycket längre. Men jag lyckades ta mig till bussen & hoppa på den. Sen fick mamma hämta mig på busstationen i älmhult. Jag vet fortfarande inte vad det är. Har en svag aning men det tänker jag inte dela med mig av än.
Idag har jag varit hemma ifrån praktiken för min handledare Eva tyckte inte jag skulle komma. Men jag har mått bra & idag & imorgon ska jag ta mig till killeberg om det inte kommer imorgon på morgonen. Hoppas inte det!

Annars så gick jag och anna till Kappahl som öppnade här i älmhult idag! Alltid trevligt med nya butiker. Har inga penger dock så köpte inget. Men imorgon är det löning så då ska jag in och kolla en gång till. Hittade ju lite saker idag som skrek efter mig.

men nu så ska jag kolla på lyxfällan & sen ska jag sova. Puss

Kommentarer
Postat av: madicken

hoppas allt är bra med dig.

bästa bloggen denna veckan är när du skriver

om grisen; undebart; we like!

2010-04-23 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0