I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you

Idag kom nicklas hem & när han kom hem var jag hos mormor, men jag gick hem så snart jag fick reda på att han var hemma. Han pillade med sitt paintboll gevär & jag satt nog vid datan, senare gick vi ner på olé och tog en kopp kaffe med adde och anna. Nyss var jag hemma hos mamma , åt en bit pizza fast jag hade lagat middag hemma, fisk & potatis. Drack ett glas vin & kollade på talang, där en otroligt söt & riktigt duktig på att sjunga, tjejen fick Bert Karlsson att gråta! Jag själv var helt föstummad, jag tyckte det var kanon!


Här är hon, Moa Johansson! Sicken puddig!

Nu ska jag nog sätta på kaffe för snart kommer adde & anna hit , då blir det film! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0